Оплата

Шановні клієнти,
звертаємо вашу увагу, що всі замовлення відвантажуються виключно після отримання передоплати.

Такий підхід дозволяє нам забезпечити стабільну логістику, уникнути непорозумінь під час виконання замовлень та гарантує чіткість у фінансових операціях.

Форма оплати: з ПДВ

Ми працюємо з юридичними особами на загальній системі оподаткування. У разі потреби надається повний пакет бухгалтерських документів:

  • рахунок на оплату;
  • податкова накладна;
  • видаткова накладна.

Реквізити для оплати будуть надані після підтвердження замовлення вашим персональним менеджером.

Порядок оформлення замовлення:

  1. Ви залишаєте запит або формуєте замовлення.
  2. Менеджер уточнює всі деталі та надсилає рахунок з ПДВ.
  3. Після зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок ми здійснюємо комплектацію та відправлення товару.

З усіх питань, що стосуються оплати, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу продажу. Ми завжди готові надати консультацію та забезпечити зручну взаємодію.