Оплата
Шановні клієнти,
звертаємо вашу увагу, що всі замовлення відвантажуються виключно після отримання передоплати.
Такий підхід дозволяє нам забезпечити стабільну логістику, уникнути непорозумінь під час виконання замовлень та гарантує чіткість у фінансових операціях.
Форма оплати: з ПДВ
Ми працюємо з юридичними особами на загальній системі оподаткування. У разі потреби надається повний пакет бухгалтерських документів:
- рахунок на оплату;
- податкова накладна;
- видаткова накладна.
Реквізити для оплати будуть надані після підтвердження замовлення вашим персональним менеджером.
Порядок оформлення замовлення:
- Ви залишаєте запит або формуєте замовлення.
- Менеджер уточнює всі деталі та надсилає рахунок з ПДВ.
- Після зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок ми здійснюємо комплектацію та відправлення товару.
З усіх питань, що стосуються оплати, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу продажу. Ми завжди готові надати консультацію та забезпечити зручну взаємодію.